Érzelmek

„Senkit sem érdekel, hogy nyomorultul érzed magad, ilyen erővel lehetnél akár boldog is.”
Chyntia Nelms

El kell fogadnunk, hogy a környezetünk van, a dolgok történnek, az emberek viselkednek valahogy. Hogy mi ezt hogyan éljük meg, az rajtunk múlik. Attól függ, hogy a mi érzelmi szűrőnk hogyan közvetít, hogyan fordítja le számunkra a külvilágot. Ezt pedig a hozzáállásunk, vagy ha úgy tetszik jobban az attitűdünk befolyásolja.

Vannak dolgok, amiket el kell fogadnunk. Ezek azok, amiken nem tudunk változtatni. Például az időjárás, a másik ember viselkedése… tudsz ezeken változtatni? Nem. Akkor lépj túl rajta. Amin tudsz, az a saját reakciód, arra van befolyásod. Ha nem tetszik valakinek a viselkedése szóvá teheted, mondd ki ha jól esik, ezzel meghúzod a határokat, de bosszankodni már nem éri meg, egy perc energiát sem szabad abba fektetni, hogy meg akard változtatni a másikat vagy azon agyalni mit miért, hogyan mondta. Az az ő problémája.

Ha éppen nem érzed jól magad, az nem a világtól van, hanem attól, ahogyan az adott dolgot megéled. Mindig a gondolat az első, az ok, az érzelem a reakció, az okozat. Ebből jön az a megfigyelés is, ha például egy nő gyermeket szeretne, azonnal nagy pocakos vagy pici babát tologató nőket fog látni mindenhol. Ez velem is pontosan így volt. Amíg az első néhány hónapban nem estem teherbe hirtelen körülöttem mindenki elkezdett babát várni, kizárólag várandós nőket láttam mindenhol 

🙂
Ezt nevezzük vonzás törvényének. Márpedig ha olyan gondolatokon jár egész nap az agyunk, amik negatívak, akkor természetesen a rosszat látjuk majd. Ennyi erővel akár átkattinthatnánk az agyunkat pozitívra is, nem?
Persze ez nem ilyen egyszerű, de el lehet indulni apró lépésekkel is. A gondolatokkal indulunk, aztán ezek hozzák az érzelmeket, amelyek cselekvésre ösztönöznek minket.

Itt kell megemlíteni, hogy a pozitív gondolkodás, pozitív érzelmi reakciók megélése nem azt jelenti, hogy átkapcsolsz egy gombot és innentől kezdve idült vigyorral a képeden állod a pofonokat vagy ha valamilyen bánat ér legyintesz és továbbmész. Meg kell élni az érzelmeket, lehetsz dühös, irigy, sértődött, de nagyon fontos, hogy a negatív érzelmekbe ne ragadj bele. Ha ilyen érzelmeid vannak, adj magadnak mondjuk 10 percet és éld meg: sírj, tombolj, kiabálj. Aztán szépen engedd el.

Kérheted a közvetlen segítségem konzultáció formájában vagy jelezd egy üzenetben, hogy szeretnéd kedvezményes áron (990 Ft) megvásárolni a 3 alkalmas Cél a Boldogság! Online Minikurzusomat, amelyet 5 naponta küldök neked példákkal, feladatokkal.

Cél a Boldogság!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük